torsdag

sitter i skolan nu då, ska egentligen ha musik, men Erik är sjuk så vi fick håltimme (y) skönt de. det känns som om att den här dagen kommer vara vääldigt lång. drygt.
efter skolan så ska jag nog in till stan och sen upp till jacob för att hjälpa han med att städa ;) hehe. det går ju fortare, och är roligare om man är 2 som hjälpsåt . det tycker iaf jag. vad tycker ni ? ;)

imorse när vi gick upp så hade nå proppar gått, så vi hade ingen värme alls i huset, och inge varmvatten fans det heller så det var ganska tur att jag duschade igår kväll innan jag skulle sova :)

jag vill ha helg nu! tror faktiskt att den kommer bli toppen!
på fredag ska jag iväg till mormor och äta. sen hoppas jag att Louise följer med mig in till jacob och är kattvakt med mig på kvällen :)
& på lördag ska vi fira Ida, & Perra de tror jag också kommer bli hur bra som hellst :D


Medans man har håltimme nu då, så borde man kanske börja lite på fysikuppsattsen. men nej, den får vänta till en annan gång :)

Snart är det lov! det känns verkligen som om att det behövs. usch är så trött på skolan nu! det enda man gör när man kommer hem från skolan är typ att sätta sig vid datorn och sen går man och lägger sig hur tidigt som hellst. bara för att man är så trött och inte orkar med någonting annat för skolan tar över ens liv känns det som :) haha. Men snasrt är det slut, snart slipper vi parkskolan! :D jag vet dock inte vad jag vill gå än, vet inte om jag valde rätt. det visar sig iaf sen fram emot påsk om jag kommer in på de jag valt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0