torsdag

är precis  hem kommen ifrån en kväll med jacob :)
han hömtade mig i skolan vid 3 eftersom jag slutade då. åkte ner på stan och fixa lite. sen upp till han och då var det bara att börja städa. blev inte riktigt klara idag,så därför ska jag dit i morgon och fortsätta. men först ska jag ner på stan med ida & lollo :) jag ska åtminstonde köpa present åt ida :) hon ska själv få visa vad hon vill ha så att jag inte köper fel :) så kanske louise kmr på kvällen också ?:)

har kemi prov i morgon, det kommer gå åt helvete! satt i ngn timme idag och försökte fatta ngt, men nejj då! inte blev jag nå klokare av de.

nu ska jag gå och lägga mig. m¨ste upp i tid i morron så jag kan paacka ihopp lite ggrejer som ska med till skolan. hehe.  goddnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0