onsdag

nu var det så där länge sen jag skrev igen. ska försöka bli skärpning!
men det känns inte riktigt som om att man har tid över för att blogga, fullt upp hela dagarna, fast man ingte gör någonting ? haha! det är iaf vääldigt mkt i skolan nu känns det som, och jag har ingen ork alls. måste skärpa mig där med. åtminstonde fixa G i dom viktigaste ämnena.

idag har jag iaf vart med Majken, vilket var jääääättttte länge sen.vi plugga och åt tacko klet ;)
har också börjat kolla på andra säsongen utav prison break, världens bästa serie kanse? ;o 
nog för att jag vet vad som kommer att hända tillslut, men får försöka förtränga det och kolla på alla säsonger :)

ska ha gjort ett musikarbete tills i morgon om Ozzy osbourne, men jag har inte hunnit klart , ojjjjsan!

Jag saknar även min älskade storebror som jag vill ha hem nu!
ngt mer jag saknar är sommaren 09, jag blir snart galen om jag inte får hitta på massa nya roliga minnen och galna äventyr och fiskestunder med mina söta töser!

Kommentarer
Postat av: louise

saknar också sommarn!

2010-03-11 @ 08:43:55
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0