söndag

skrev ett rätt långt inlägg för ett tag sen, men sen så¨börja internet  krångla, så allting stängdes ner.
därför är jag inte aalls sugen på att skriva långt nu!

idag har jag iaf inte gjort mkt alls, slöat hemma vid jacob :D
annars bara vart ute med jesper ;p


på tisdag ska jag på övningskörnings kurs ;o så snart fåår man börja köra bil, haha . håll er inne! jag skulle iaf inte villja möta mig själv i trafiken, det kan bli farligt ;)

Dom ringde från kvinnersta här om dagen, eftersom jag  sökt gymnasium dit. och för ngn vecka sen fick jag besked om att jag inte kom in. på grund utav att jag bodde i ett annat län och att vi hade liknande gymnasium i dalarna. sen i fredags ringde en kille och undrade om jag fortfarande var intreserad utav att gå där, jag sa att jag var det. menjag vet inte vart jag vill gå. han tyckte att det var konstigt att jag hade fått besked om att jag inte kom in, eftersom att dom inte hade fåttt nå intresse grejs på mig. fast jag har varit dit, då fick jag skriva i nå papper, sen har vi pratat på telefon förut, och då har de frågat om ifall jag var intereserad utav att gå där. och jag har till och med blivit erbjuden att komma dit på en prova på dag. så jag tycker att det  äv konstigt att jag inte finns med på nå papper eller ngnting där. sen sa den där killen att han skulle skicka ett meil till mig så jag fick hans adress, så  jag kunde meila lite saker tillhonom, men inte har jag fått nå mail. tycker de är konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0