torsdag

helt dagvild är jag, igår när jag skrev så skrev jag tisdag istället för onsdag. och idag tror jag att det är lördag  xD haha drygt :) 
 
lovade ju att skriva ett inlägg igår, men de blev lite ändrade planer så jag hann inte. skulle med jacob ut på äventyr på natten så behövde sova. men kunde såklart inte sova. halv 1 i natt kom han iaf och hämtade mig vid mamma, skulle till gränges och sen till stockholm. men det blev bara gränges sen hem och sov, upp vid halv 8 i morse för att åka iväg till borlänge och köra tom pall. inte det roligaste. menmen :) så ikväll gör  vi nya försök, och drar oss först till borlänge, gränges, stockholm. och kommer hem  någongång i morgon på dan.

igår fick jag och louise för oss att testa hur lätt det gick att ta ut hennes löshår. det visade sig att det gick väldigtlätt :D vi tog ur allt hår på henne, senhade jag en brun färg hemma, så vi stoppade i den i håret på henne :D sen tog vi bussen in till stan så att hon kunde klippa det slitna. det blev kanon bra 8y) även nr hon satt i sitt nya hår som jag köpte medhem åthenne ffrån stockholm när jag var där i måndags :) hon gjorde även blonda slingor i mitt hår, så jag ser ut som ett lejon nu mera :) hehe



nu dör snart batterit på datorn, så jag ska packa ihoopp litegrejer sen ta bussen ut til mamma och försöka sova i en timme innan jacob hämtar mig :)

Kommentarer
Postat av: louise

NU VAR DET DÅLIGT UPPDATERAT ;)

2010-03-09 @ 15:00:55
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haft en bra dag? :)

2010-03-10 @ 18:08:17
URL: http://itankarnapachristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0