åh

vad roligt det är att vara på dåligt humör, ja verkligen äääälskar det..
vilken värdelös vecka de här har varit, kanske för jag bara har setat instängd i min tråkiga, stökiga lägenhet hela veckan, och inte gjort nå kul alls.
Det blir ju inte bättre av att man är sjuk heller. de verkar inte riktigt vilja ge sig?
Får se om det blir skola i morron elr inte, skulle iaf behöva vara där dom 3 sista timmarna på frisörlektionen.
vi har ju klipp prov på tisdag när vi ska klippa en "egen kund". haha får väl se hur den blir och se ut i håret ;)

För tillfället så ligger jag och kollar på Robinson, helt värdelöst är de. tyckte de va mycket bättre förut.

nu ska jag sova, och se till att bli frisk tills i morgon såatt jag kan åka hem och jobba i helgen :) mysigt och stå där helt genom förkyld annars.. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0