åka buss

yepp det gör jag (y) inte det roligaste, men :) är iaf på väg in till stan och ska köpa hårfärg, men jag kan inte bestämma mig vad jag vill ha fär färg, funderar på ljusa slingor, brunt som jag har kanske lite mörkare, eller röd lila som jag hade i sommras. kollade på massa bilder från 2 sommrar sen när jag va blond, och saknade det jätte mycket, men håret blir ju så förbannat förstört :o
så jag vet inte riktigt hur jag ska göra :)

är ju iaf ledig idag, så igår åkte jag hem för att firajacob som fyllde år :) senare på kvällen träffade jag Louise ett tag, sen gick jag hem till emilia och träffade henne som precis har kommit tillbaka till sverige! kul att se henne :)

idag vaknade jag typ vid 11, eller ja jag blev väckt då. av jacob, han tyckte inte att jag skulle sova när han skulle vara tvungen och jobba ;) så de va väl bara att dra sig upp!
duscha, sen åkte jag ner till OK och skulle kolla om det fanns nå lönebesked till mig, och de fanns det ;)

Helgen kommer bli as bra! de vet jag redan ;) jag och Luui börjar iaf med att ta tåget 18.30 tåget hem till mig, sen ska vi hitta på massa skoj,  i morgon ska vi ut till kumla på äventyr ;) sen marieberg :) 

nu ska jag stänga ner datorn, haha jag känner mig otroligt fånig när jag sitter med en dator i knät på en buss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0