åker tåg

precis vad jag gör nu, inte de roligaste men de fukar :)
smart som jag är så glömde jag mina hörlurar i nyhammar.
Så inge musiklyssnande för mig på tåget.
Helgen har iaf vart bra :)
I fredas kom jag hem till nyhammar ungefär vid 6, tog det bara lungt hela kvällen :)
gick och la mig ganska tidigt också eftersom jag skulle upp och jobba på lördan :)
så igår började jag väll joba typ vid 9, slutade ungefär vid 6.
när jag slutat åkte jag och Louise upp till jockes lägenhet och stängde några fönster. haha
senare åkte vi upp till Putte och Nina och skulle kolla på deras nya lägenhet :) blev kvar där till halv 2 - 2 ngn gång.
vilket kanske inte va så bra eftersom jag skulle upp och jobba idag med.
haha va ganska seg på morgonen när jag jobba. SLutade väl iaf vid halv 5 idag.
Åkte hem en vända till pappa och plockade ihop mina grejer, sen kom Luui. och vi gjorde väl inge speciellt :)
vid 8 skjutsa jesper mig till tåget, haha vi kom lite för tidigt så jag tvingade honom att vänta på tåget med mig :D

Och som jag skrev i något tidigare inlägg så sa jag ju att Jocke skulle komma hem på tisdag.
men jag hade visst tagit fel på dag, han kommer hem redan i morgon :D
Vilket är asbra! :D

på tisdag kommer mamma ner till öret och ska bli klippt ;)
haha vi ska göra vårat första klipp prov, så vi får väll se hur hon blir och se ut ;)

Nu ska jag nog plugga lite matte, eftersom vi har matte prov på onsdag (n) hejjjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0