fortf sjuk

är hemma ifrån skolan idag med, fortf sjuk. drygt. vill ju faktiskt vara frisk :)
så man kan göra ngt annat än åh ligga i sängen hela dagarna. haha fast de är väll skönt typ första dan, men inte andra, och speciellt inte tredje :)
I morgon ska jag iaf till skolan hur de en är :)


På tisdag kommer Jocke hem! åååh!
Det känns som om att han har varit borta i en evighet, men ändå har 8 månader gått super fort :)
Jag har ju faktiskt träffat honom lite då&då, med ganska långa mellan rum.
Men nu kan jag träffa hpnom varje gång jag är hem om jag vill :D
& de är väll klart jag vill ;) haha.
Jag är nästan lite ivrig, eller inte nästan jag är ivrig, super ivrig fktiskt :) haha


Kommentarer
Postat av: Michaelkjersti

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-11-16 @ 13:38:53
URL: http://michaelkjersti.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0