ganska nöjd faktiskt

Gick precis ut på adela och kikade lite , hade fått mail om resultatet på provet som jag gjorde i försäljning och sörvice igår, fick ett VG , även om jag tyckte att det gick jätte bra, så trodde jag inte att jag skulle få mer än ett G , så jag är ganska nöjd faktiskt! :)

Skolan idag , va seg och tråkig, först svenska , vi skulle tydligen till bibloteket och fixa lånekort och låna en bok, vilket jag och jennifer inte visste om, och det tar ju sin lilla tid att gå upp dit så vi kom ungeför 30 min försent. skönt va väll de egentligen, vi missade bara en gamal kärring som visade runt i bibloteket. så jag kanske borde syselsätta mig md att börja läsa boken, måste ju ha börjat med den innan måndag eller om det va onsdag.

sen engelska, satt och letade filmer på youtube om mobbnig, vi ska göra en redovvisning i moron på 15 min, och vi hade typ 25 min på oss ;o eller vi har haft en lektion förut, men då blev det inte så mycket gjort :p

matte, bara plugga på som vanligt! 

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra, ska iaf börja med att sätta min dator på laddning, den dör snart :)hha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0