hemma idag

stannade hemma från skolan idag, eftersom jag är så förbannat förkyld. tänkte också att det skulle vara skönt att sova ända tils man vakna , men de fick jag ju inte. Mamma ringde och sa att jag va tvungen att gå upp och klä på mig för att det skulle komma 2 killar hit och greja i min lägenhet, precis när vi la på så plingade det på dörren, jag flög upp ur sängen och drog på mig dom närmaste kläderna, innan jag kunde öppna dörren. Dom kom hit, sa att dom skulle göra ngt med min toalett, vet inte vad. så efter 5 min, så gick dom igen. då hade dom tagit med min toa och handfat, stängt av vattnet hade dom också gjort. haha jag hade ju inte hunnit morron kissat eftersom jag inte gått upp innan dom kom. så nu sitter jag här snuskikg kissnödig, och min toa har varit borta i snart 2 timmar xD


i helgen ska jag faktiskt åka hem ,  haha känns som om att det va evighetersen jag va hemma :)
ska iaf jobba i helgen :) bara jag har blivit frisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0