jag borde..

Sova! Klockan är nu 04.07, och jag borde ha sovit för länge sen. men jag kan inte. vet inte vad felet är? är inte ett dugg trött, och ska upp om bara någon timme. Känner på mig att morron dagen kommer bli dryg! och jag kommer antagligen vara helt död.

Jag har iaf spenderat min dag framför tv och kollat på Prison Break, är inne på säsong 3 nu,  tycker inte alls att den är lika bra och spnnande som 1an & 2 an va. kanske för att jag vet vad som kommer att hända i slutet av hela serien?  vad vet ja.
måste iaf bara medela att han är världens snyggaste karl! 




nu ska jag försöka sova, eller kolla om de är nå bra på tv, men de tror ja väll inte att det är. jaja godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0