Kul kväll

Ja de va det allt :) det hände inte så extremt mycket, men de va kul ändå faktiskt :) Börja med att Niklas va här en vända igår :) sen kom louise, jag och louise gick bort till jocke och hälsade på :) där spelades mest musik och prata lite :) haha louise skaffa en facebook åt jocke också ;) Efter en stund så kom det lite folk, drack och hade sig :) sen gick dom, haha då blev jag, luui & Linnea kvar ensamma hemma vid jocke, så vi tänkte gå bort till folkan och kika lite, inte va det väll så mycket folk där ? föruom massa folk som stod och spydde ungefär :) fint dom lär må idag ;)

Igår när jag kom hem också så hade jag visst fått ett brev av plantskolan, att jag skulle få lön på måndag. haha fattade inte riktigt varför eftersom jag inte jobbat där sen juli. men så visade det sig att det var semester ersättningen :) så de gör ju ingentign med lite extra pengar ;D Specillt inte nu när jag hade ganska lite timmar på OK.

Ikväll då , jag vill göra nå kul. men ja har inte en aing om vad jag vill göra :)

nu ska jag iaf åka in till stan och handla lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0