negativa dagen



Idag är jag nog negativ mot allt!
Börja med att jag inte kunde somna igår, somnade typ halv 5 i morse, blev inte så mycket sovande innan jag skulle gå upp och åka till skolan, så klart va tåget försenat över en halvtimme. kul!
Kom till skolan, skulle ha engelska, började med att rektorn kom och pratade med alla i klassen om att vi hade alldeles för mycket frånvaro. och ja , jag tog åt mig!
på matten fick vi reda på hur det gick med matteprovet, våran matte lärare va skit negativ på nästan allas resultat. även fast dom flesta hade fått godkänt. Till och med jag fick G, och jag har ALDRIG fått G på ett matte prov förut utan att behöva göra omprov. Men nästa prov skulle tydligen vara sååååå mycket svårare då ingen av oss skulle nästan int klara det. känns ju verkligen skit bra att få höra det när man för engångskull försöker vara lite nöjd.
efter skolan gick jag och jennifer upp på stan och skulle leta på stadium, såklart hitta vi inte dit. så vi fick ringa till Lisa och fråga efter vägen. haha tack Lisa :) Vi hittade väll på stadium efter ett tag. jennifer köpte de hon skulle köpa, vi gick upp till subway och skulle äta där, efter vägen satt det först en gammal utländsk kärring som tiggde pengar. och alldeles utanför sub satt det en gammal utländsk gubbe och tigde pengar. efter en stud kom dom in på sub och skulle äta där. jag tycker att de är skit fel! först sitter dom ute på gatan och tigger pengar, och sen för pengarna dom fått in så går dom in på subway och köper en varsin sketen macka. då kan dom väll förfan lägga pengarna på någonting annat. åhså kan man ju börja fundera om dom är så jävla fattiga ändå? ser iaf inte ut som om att dom är de. när dom va klara på sub så satte dom sig på varsin sida vägen och fortsatte tigga. aha vad skulle dom köpa nurå? en resa hem till deras hemland förhoppningsvis!

Åh nurå, jo jennifer är här, och hon är absolut en av världens bästa att umgås med. hahah ibland! men, det är verkligen som om att vi är gifta. som att vi har ett förhållande, vi kan aldrig komma överrens om vad vi ska äta eller göra, vi kan börja bråka om skitsaker. som nyss, vi kom på att vi  va hungriga, ingen av oss orkade laga mat. så vi sprang ner till picasso, hon köpte en lebabtulle och jag en kebab sallad. jag satt i fotöljen och åt och hon i sängen. sen börja hon gapa om att jag skulle springa och hämta papper åt henne för de rann kebabsås om rullen, men ja hade ju fullt upp med mitt själv. så ja tyckte hon kunde hämta papret själv vilkent hon absolut inte tyckte. men hur svårt är de att resa sig ur sängen och hämta lite papper? inte så svårt va ;) så fanskapet börja väll kleta ner hela sängen med kebabsåsen, sen istället för att häma papper kasta hon kebabrullen på mig så jag blev helt nerkletad, och hon kunde hämta papper, men varför inte bara ta med rullen och lägga den på en tallrik? nerååå, hon ska krångla så mycket som möjligt innan hon kan göra de rätt ;)
& nyss då, hade vi en liten fajt om tofflorna, haha, annars brukar vi ha en varsin, men nu vädrade hon ge mig en, så ja gick in från ballkongen igen. men tillslut gav hon med sig och gav mig ena toffeln ;)
& självaste problemet är att vi båda är så fruktansvärt envisa! ingen av oss ger oss innan vi får som vi vill.
men det har ju funkat ganska bra än så länge iaf ;)

nu tänker ja inte skriva mer om de, tänker där emot krypa ner i sängen och kolla på några avsnitt av pb och sen plugga lite! så godnatt!

Kommentarer
Postat av: louise

hahaha ofta dom åt på subway för pengarna ?!

2010-11-01 @ 11:47:05
URL: http://loouisek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0