plugg plugg

ja jag borde ju egentligen plugga, har iaf läst igenom lite papper till provet i mororn, och det enda som fastna va nog saluföra, och sanningens ögonblick. haha inte för att de kommer räcka till ett godkänt. får läsa egenom lite mer innan jag lägger mig. Har ju data kunskaps prov i morron, och jag har inte en aning om vad vi ska kunna. hittar inte skiten på adela heller!


idag började jag dagen med att jag försov mig, va så skönt att sova i morse, ;) kom till skolan strax före 9, visade sig att jag inte hade ngn lektion förens tjugo i 12. så det blev en vända på stan med Emma och Jennifer :) sen tillbaka till skolan föratt ha ARL, tog tåget hem halv 2, kom somnade nästan på en gång när jag kom hem! vaknade vid 7 igen? skönt att sova ;) haha , känns som om att jag är lite sliten efter helgen, men så farligt va det ju inte ändå i helgen ? :)
Är fortfarande lika trött, skulle kunna somna när som helst, men måste duscha först. så måste jag blåsa håret, för jag har märkt att det inte är så smart att sova med blött hår när man har rött hår, eftersom färgen lossnar och sätter sig i sängkläderna. märkte det tyvär på en utav mina kuddar som jag har i soffan.. hoppas att det går bort i tvätten!

Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag saknar Dalarna, Ludvika, & Nyhammar snuskigt mycket!
Dom 3 åren på park med 9D saknar jag sjukt mycket! visst FP10 är en asbra klass, men inget slår 9D!
Det är så förbannat tråkigt och ensamt att bo själv, vakna själv på morgonen, vänta på tåget själv, gå till skolan, sluta skolan ( i skolan är jag så klart inte själv! ) åka hem själv, komma hem själv, laga mat själv, kolla på tv själv. Ja som sagt göra allt helt själv! det känns ganska ensamt faktiskt! men ändå så är det förbannat skönt att vara själv emellan åt, men de har nästan blivit för mycket nu, undrar redan hur jag ska klara dom här 3 åren, i en liten lägenhet för mig själv? jaja de visar sig.

nu ska jag iaf hoppa in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0