skolan

sitter i skolan och har precis haft prov i datakunskap, gick förvänata bra (y) har snart prov i hndl, kommer nog gå mindre bra, med det visar sig!
Snuskigt trött är jag, haha skulle göra vad som helst för att få sova lite, men  får väl vänta tills jag kommer hem..
Borde plugga lite när jag kommer hem. måste skriva klart nå skit på engelskan om herbie, sen någong dag måste jag och jennifer ut i skogen och göra klart naturkundskapen. men vart fan finns det skog inärheten utav frövi? haha, kan ju inte riktigt de stället än :( har ju ändå bara bott där i 1,5 månad. haha!

måste färga om hårt också, nästan all färg har släppt, förutom den i hårbotten, så de är väll inte så där extremt snyggt nu xD
nu ska jag gå på lektion, hejjd¨å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0