tåg,tacos,blod & hårfärg

typ så har min kväll sett ut , mycket bra och händelse rik :) först sitta på tåget i en evighet, som gick ganska snabbt ändå , hade ju sällskap av luui :) kom hem till mig, började göra iordning lite tacos, lui skulle skära grönsaker , slutade illa! jag hade tydligen för vassa knivar ;) haha, typ halva finger toppen hängdelös, och bloden ba spruta! så vad gör man? haha jo , man tar lite papper och eltejp för att linda ihopp fingret ;) de hände för ngn timme sen, de har fortf inte sluta blödit :) haha! hon kan hon ;) vi har iaf färgat håret på varandra, blev rött för min del :o och blonda slingor för hennes del! hon har inte sköljt ur färgen riktigt än, :) själv blev jag ungefr som en rödbeta, fast rödare :) haha, inte riktigt så jag ville ha det :p

I morgon ska vi leta oss ut till kumla för att fixa naglarna, sen marieberg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0