borde kanske sova?

Ja egentligen så borde jag ju sova, men jag kan inte? är inte ett dugg trött. var trött tidigare på kvällen, men tyckte inte att jag kiunde gå och lägga mig då, vid 8. jag kanske skulle ha gjort det, då kanske jag hade kunna sovit nu :) jaja, tur att jag har sov morron i morron till kvart i 1 , så jag kan sova lite längre iaf, ifall jag nu någongång kan somna. om inte annat så kommer jag väl somna de första jag gör i morgon när jag kommer hem ifrån skolan :) stackars jennifer , haha hon ska ju sova här i morgon, ;) en tillsak som gör så att jag inte kan sova, det är en tickand klocka som står borta vid tvn, skulle ju kunna ta ur batteriet ur den, men då fins det en risk att jag inte kommer upp i morgon, eftersom jag satt alarm på den. och den står borta vid tv så att jag måste gå ur sängen på morgonen föratt stänga av den. Den har dessutom värdens drygaste ljud, så man blir galen när man hör den ;)

nej nu ska jag sluta skriva om onödiga saker, som ingen ändå bryr sig om :D godnatt igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0