:)

Sitter hemma vid Jacob, och har precis duschat, haha vad gör man om det innte finns vanligt shampo? jag tog iaf silver shampo xD verdade funka lika bra, håret kanske blev en nyans ljusare xD nejdå!

om vi va i skolan till 6 igår, så skulle vi få vara lediga idag, självklart så stanna ja kvar till 6. när jag slutade då vid 6 så gick jag hem till micaela och va kattvakt, somnade i soffanvid 10 ungefär, gick upp vid 10 i morse, fixade lite, sen tog jag 12 tåget till gränges där jesper hämtade mig, mötte upp linda på högberget, åkte ner på stan och fikade, :) vi träffa även på felicia och tobbe, som precis hade förlovat sig :D gulligt! tog 4 bussen hem till mamma och åt smörgåstårta, sen kom jacob och hämtade mig så vi åkte hem till honom, så just nu sitter jag hemma vid jacob och väntar på att han ska komma hem. hahah han är ute på "manliga" uppdrag med robin! ;)

i helgen ska jag hem till nyhammar igen för att jobba :) hehe alltid lika kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0