?

Tjohooo! elr ngt
Kom precis hem, efter att ha varit och fikat hemma vid alma, med felicia, luuui & tobbe. hehe tack för bullarna och saften alma ;)

Idag har det blivit en hel dag med luui! i like! eller ja, jag sov ju bort hela förmiddan först, sov ända till halv 2. vilket va as skönt :) jag och louise gick ut en vända, och satt vid abäcken ett bra tag, träffa malin lite också :) sen gick vi hem till felicia, precis när i kom fram till felicia, så upptäckte jag att jag hade råka kastat bort lite fel saker. så vi va vid felica ett tag sen åkte vi upp till abäcken, och rotade i sopkorgen. haha. hitta iaf på de jag hade kastat ;) tur de! gick hem till alma sen, och somsagt så fikade vi! mycke mer gjorde vi väll inte. nu sitter jag hemma i soffan och kikar på ngn film, som verkar vara värdelös :)
Just ja, haha jag har kört dirtbike idag också, as kul! fast ja är väll inte såå bra på det, men ja kunde iaf :D haha. nästan så jag vill ha en egen, men eftersom jesper inte använder sin så ofta nu när han fått körkort, så kan jag ju snylta hans när jag är hemma ;) en på vintern kommer jag inte köra någonting i vilket fall :)

nu ska jag kika klart på filmen, sen sova :) godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0