Film

Eftersom att jag inte är så speciellt trött, så ska jag krypa ner i sängen och kika på veronica mars, så att jag blir klar med den serien någongång, så jag kan lämna tillbaka den!

satt precis och läste egenom mitt arbete om produkten, och den ska ju vara 2-3 minuter när man redovisar, och jag tror inte att den riktigt är 2 minuter, men jag kommer verkligen inte på någonting mer som jag kan fylla ut den med :( ganska svårt att hitta tycker jag. om man söker på google, så kommer det ju bara upp tex vilken sida man kan köpa det i från, och vilken efekt det har, priset också. visst jag vill ju ha reda på vilken efekt den har. men det räcker ju inte med att säga til det gör håret frescht och ser ny duschat ut efterett tag är man har spreyat i torr shampot. får väll låta fantasin flöda i morgon när jag står där framme och är antaglgen super nervös. det är väl egentligen ingenting att vara nervös över, men har aldrig tyckt om att redovisa in för klass. och det här är ju en helt ny klass, jag känner faktiskt nästan ingen i våran klass, visst jag har pratat med en hel del i klassen, men inte så mycket så man känner dom :p och jag kommer inte ens ihåg namnen på helften :( haha! jaja de blir nog bättre ;) ni får väl höra i morgon hur det går med redovisningen :) nu är det som sagt veroica mars som gäller! godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0