fixat

händig jag känner mig, hehe. har precis skruvat ihop en ikea pall. inte det lättaste. fick ett litet utbrott på den mitt i allt, efter de fick jag ihop det ;) jag var ju tvungen att inviga den nya pallen, de gjorde jag med att byta gardiner. 3 gången på en månad. tycker fortfarande att det ser ganska tråkigt ut vid de fönstret. vet inte riktigt vad jag ska sätta dit för att vara nöjd :)


stannade hemma ifrån skolan idag, tyckte inte att det kändes så frestande att vara ute i skogen och leka lekar i det här vädret. det regnar iaf här i frövi. vilket det gjort hela dagen :( så jag har faktiskt fått en hel del gjort här hemma, har diskat, städat, pluggat, kikat på tv och sovit ;) haha. har skrivit klart det där arbetet om en produkt, det slutade med att jag skrev om torr shampo. så har jag ju gjort klart förra veckans matte  som jag låg efter med eftersom jag va sjuk på måndan, och ledig tisdag onsdan, kanske va meningen att jag skulle ha gort det förra veckan, men så blev det inte ;) hihi. jag har fortfarande inte klätt på mig än idag, kanske borde göra det? eller varför då egentligen, det är ju snart dax att gå och lägga sig igen, ;)
sitter och funderar på vad jag ska laga för mat idag? de är nog de svåraste med att bo själv? vet aldrig vad jag ska laga för mat. korv och mackaroner är ju så tråkigt och enformigt.

Börjar bli sjuk igen förresten, det kanske är för att det satt en 5 årig unge bredvid mig på tåget och va genom förkyld här om dagen? har ingte riktigt tid med att vara sjuk :) får se till och bli frisk tills helgen, då jag ska hem och jobba :) haha dom flesta andra ska säkert på den där värdelösa grängesmarknan. som typ stänger 8? nej de är jag inte ett dugg sugen på. faktiskt 10 ggr roligare att jobba :)

nu ska jag kika in i kylen och kolla om det finns nå ätbart, sen ska jag nog lägga mig i badkaret och plugga till hår & kemi provet :) enklast att göra de i ett badkar faktiskt, ingen dator, tv eller mobil som är i vägen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0