hem

åh jag är verkligen sämst på rubriker! vet aldrig vad jag ska skriva där.
menja, ni överlever nog :)

just nu sitter jag iaf på tåget på väg hem till frövi igen, och den här gången kunde jag inte heller åka med mitt tågkort, men hon va snäll och lät mig åka med ändå!
känns lite jobbigt att komma tillbaka till en stökig lägenhet som behövs städas, har även massa saker från ikea som jag skulle behöva skruva ihop och sätta upp. kanske ska syselsätta mig med de nu när jag kommer hem, så mycket annat har jag nog inte för mig, eller ja jag skulle ju behöva plugga lite, men jag hade faktiskt tänkt att stanna kvar i skolan i morgon och göra matten och engelskan :) får se om jag gör det i kväll, eller om jag gör det i morgon :)

Idag har jag i alla fall varit in till stan en vända med mamma och handlat på dollar, där jag även träffade simon :) kul åh se han, har inte sett honom sen vi slutade på park :) sen åkt vi vidare till rusta, och jysk. sen ner till MM där jag shoppa på mig en ny kastrull , eftersom jag har kokat sönder min bästa, haha sen köpte jag 10paket nudlar, lätt lagat ;)
Efter MM åkte jag och mamma till gränges och åt en kabab sallad på stopet :) eheh salladen var ganska rolig, för den såg ut som en uggla :D

på Tisdag har vi frilufsdag också, haha gaska sugen på att stanna hemma, vi skulle tydligen laga mat, och göra ljus :P haha

Nu i veckan, om jag har blivit helt frisk, så ska jag börja gymma igen inne i örebro, micaela visade mig ett gym som jag kan använda samma gymkort på här som jag använder hemma i ludvika! Det är ju bra, så slippar man köpa ett nytt, när vi ändå står och betalat för ett kort som jag inte använt på hela sommaren, som jag nu ska börja använda! kanske ska börja sola lite också, men det bir inte åp samma ställe som gymet är på :)

nu kom jag precis fram till Lindesberg, så det är väll dax att jag avslutar skrivandet , och packar ihop datorn, för nästa hållplats ska jag av på :) tror jag! jag är faktiskt inte alls säker! Men lika bra att förbereda sig ;) så hejjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0