hemm igen

ja de är jag ju , men kom hem för någon timme sen :) har hunnit med åh kika lite på tv med en popcorn påse, badat badkar och testat alla nya produkter ja införskaffa mig idag :)


va ju iaf till skövde idag, tog halv 9 tåget hemifrån , och bussen gick 9 från stationen :) så vid 9 bar de iväg, vi kom fram vid halv 11 tror jag? gick in där på mässan och kikade lite, effter ngn timme gick vi bort till sibylla och åt :) tillbaka till mässan och kollade på massa visningar :) de va väl typ de man gjorde :) kom tillbaka till öret ungefär vid tjigo i 6 , min buss hem gick tjugo över 6 :p segt att vänta själv :)

känns lite tråkigt också att Jacob sitter i en lastbil vid marieberg och ska sova där, han hade ju kunna fått kommit hit & hälsat på , men de blir ju tydligen en omväg :(

nu ska jag gräva ner mig i sängen och sova till ngn dålig film :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0