hemma

kom hem ifrån skolan för ett tag sen, eller smet lite tidigare så att jag skulle hinna med tåget, tyckte att det kändes onödigt när vi slutar kvart i 3 och det går ett tåg hem halv 3 , och måste annars vänt på ett senare tåg som går kvart i 4 :) men ja, de får väll vara bara för idag ;) måste ju tänka lite på min frånvaro nu, känns ju som om att jag har fått en hel del på bara dom 2 senaste veckorna på grund utav att jag har varit sjuk och ledig :)
så nu sitter jag och jennifer här hemam vid mig med en varsin dator i knät :)


gjorde iaf den där muntliga redovisningen idag om produkten, haha gick inte såå bra :) va jätte nervös och  tappade bort mig mitt i allt, inte okej ;) ska göra en muntlig presentation om mig själv på onsdag också, lite lättare iaf eftersom att det är om mig själv jag ska prata om, och jag vet ju allt om mig själv :) så då hoppas jag att det går betydligt mycket bättre :)

Jennifer ska åka hem om en stund, så då ska jag ta tag i städningen, ska stor städa  hela lägenheten. elr de är väll mest kläder och sånt som ligger kastat över allt. haha och min soffa kan man knappt sitta i för att det är så mkt grejer i den ;) bokade iaf en tvätt tid idag, så den 23 ska ja ha tvätt suga igen..

nu dör snart min mac, så ja kan inte skriva mer ;) herrååvåran goda latte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0