idol

hittade inte på nå kul i kylen att äta, så jag duschade och gick till ica och kollade istället, där hittade jag korv, alltså choritzo? elr hur de stavas. kosta 5 kr paketet ;o så jag tog 2, alltså 40 korvar för 10 kr :o väldigt billigt, går ju att lägga i frysen så klarar de ju sig även om datumet går ut ;) så tyckte jag att ja ville ha potats sallad till, vilket det va kort datum på så en burk potatis sallad kostade 7 kr, den går ut i morgon, men det gör ju ingenitng när jag skulle ha det i dag :) så från ica kom jag ham med 40 korvar, och en burk potatis sallad, och jag va 17 kr fattigare, vilket inte va så farligt dåva ;)


just nu har jag precis kollat på idol, tycker fortfarande att det är lika dåligt, alltså man sitter ju och skäms. det är ju pinsamt att det finns såna dåliga människor som stället upp, dom kan inte ens själva tycka att dom är bra när dom är så dåliga. dom måste ju nästan ha fått betalt av någon för att ens gå dit ? jag tycker iaf att det är oerhört pinsamt. visst jag förstår väll att det finns dom som är gaaalet nervösa, och att rösten blir lite skakig eller nå liknande, men ändå att dom kan sjunga. de är en helt annan sak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0