idol

sitter och kollar på idol, ganska värdelöst faktiskt. tycker att det är paus hela tiden ju.

Skolan idag gick ju ganska fort, eftersom ja bara hade en lektion :) och på den beställde ja bara ngn bok, och gjorde 6 frågor sen sluta vi :) ganska skönt! mindre skönt att vänta på tåget hem i en timme.

Nu är jennifer här hemma vid mig, hon sitter och målar naglarna, medans jag sitter i sängen och lyssnar på tvn. haha idag va vi ut och träffa en snubbe här i frövi, som ingen av oss känner, som vi bara har skrivit med på face, haha galet :)

justde, det va ju meningen att louise skulle komma till mig och hälsa på den 24, så hade vi massa planer om vad vi skulle göra, men nu ska jag antagligen åka till skövde på frisör mässa. vilket som ska bli ganska kul att kolla på :)
så hon kommer förhoppningsvis den 1 oktober istället, vilket passar mycket bätttre eftersom jag har fått lön åh så då :)

nu ska jag gräva mig ner i matte boken, och plugga ikapp de som ja missat medans jag vart ledig & sjuk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0