matte

usch fyfan, har precis pluggat matte, inte min starka sida direkt, gav upp! har iaf jobbat ikapp de mesta som jag låg efter sen jag vart ledig & sjuk! det känns bra iaf :)

Sitter faktiskt här med en kopp cappuccino? eller hur de stavas :) de tycker jag om, men inte vanligt kaffe ;) haha. köpte till och med en i skolan idag ;)

eftersom jag inte uppdaterat på så länge så kan jag ju göra det lite snabbt nu! helgen har varit bra.
Fredan, kom till udvika vid 2 mötte upp felicia, gick runt på stan ett tag, sen gick hon och tränade och jag satt utanför och väntade. haha. sen kom hon tillbaka, så kom Louise, felicia åkte hem, jag och luui gick åh fikade på engel :) sen tog vi bussen hem, och jag åkte hem till tommy, & berith en vända

Lördag, gick upp 06.45 började jobba 07.45, haha ganska lagomt seg där på morgonen ;) slutade 16.45 om jag mins rätt? åkte direkt till gränges och gick lite på marknaden med felicia, tobbe och simone, haha det va faktiskt en utav de sämsta marknader jag varit på :) åkte hem till felica, där bjöds det på tacos. Luui kom senare då spela vi monopol, och vem vann då ? ;) haha. åkte hem och sov vid 22.30.

söndag, började 07.45 då också, så gick upp samma tid på söndan som lördan. slutade ungefär samma tid. åkte hem, kom på att jag hade glömt min telefon på jobbet, så det va bara att åka tillbaka och hämta den, då vsade det sig att jag glömt plånboken också :) haha. åkte hem till pappa och packade ihopp lite grejer, åkte vidare hem till mamsen. jag och jesper tog en liten bilvända. kom tillbaka till mamma och tog en vända på dirtbiken. aaaaskul! sen blev de mat. skulle med 20.30 tåget också, så blev lite stressigt på slutet med ätandet. jesper skjutsade mig iaf till tåget :) och jennfer följde även med hem till mig :)

Måndan, gick upp vid 7? tåget går halv 8, men vi var så trötta så vi föredrog tydligen att stressa ;) åkte till skolan, började dagen med matte, hade såklart glömt matteboken hemma, så gjorde klart lite engelska istället åh skickade in den. slutade iaf tjugo i 1, skönt! kom hem vid 2, somnade direk i sängen, vaknade vid 7  gick och handlade, lagade lite mat, åt mat, somnade i sängen på en gång igen, och vaknade vid halv 7 i morse, hah det kanske behövdes utav sömnbrist efter helgen :)

idag, började med en frisör lektion, styla varandra kul! :) hade idrott sista timmen, hade bara teori, vi det enda vi skulle göra va att gå ut och hämta en växt som symboliserade oss själva? haha vad ska man då ta? Kom hem vid 1 tiden, ställde mig och diska på en gång, så fort jag har lite disk framme så kommer dom där förbannade blomflugorna, skit äckligt! lika bra att diska på en gång då, men eftersom jag somnade igår så blev det inte av då. men nu är det diskat igen :) nu har jag pluggat matte i 1,5 timme också, sparara resten tills i morgon :) tänkte laga lite mat nu, funderar på om det blir choritzo och kroketter =) funderar också på att städa undan lite medans jag ändå är igång :)
I morgon har vi bara 2 lektioner, känns ganska meningslöst att åka till skolan till 09.10, och ha svenska, sen ha hål från 10.30 - 13.15 bara för att ha matte sen. men nu ska jag inte ha mer frånvaro, så är väll tvungen att dra mig dit :)

nä nu blir det matlagning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0