seg dag

yes, den här dagen har varit förbannat seg!
vad har jag gjort då? jo just ingenitng!
gjoer lite köttfärssås & spagetti på mitt egna sätt :)
haha , jag gör aldrig mat p de viset som andra skulle göra det, utan ja hittar på de mesta själv :o
iblan blir det bra, och ibland blir det och smaka skit :) idag blev det ganska bra!
Har också lagat till en kladdkaka, den blev däremot super god ;)
diskat har jag också gjort :)

I morgon tänkte jag börja om, och sluta med dom där onyttigheterna ;)
Får se hur jag lyckas med det. förhoppningsvis bra! :)

i morgon vid 5 ska jag leta reda på gymmet, och möta upp micaela  och träna lite :)
Haha jag kommer antagligen vara helt död efter bara ngn minut ;)
men de blir ju bättre allt eftersom :)

Nu ska jag ta mig en varm lång dusch! eftersom det inte finns nå värme i den här lägenheten.
har förtillfället massssssor med tända ljus överallt :) mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0