sjuk

Fint, sitter hemma vid mig och är sjuk! värdelöst!

börja med att jag vaknade igår och hade världens huvudvärk. sen gick det över till feber. kul. tog iaf tåget hem, tänkte att de skulle gå över under natten så jag kunde åka till skolan idag, men nejj då. igår när jag precis kom hem med tåget och hade precis hunnit tagit av mig skorna, så spydde jag som en gris. tur att jag hade hunnit hem! fortsatte så hela kvällen, och lite på natten. så jag stanna hemma idag, vilket va väll lika bra. nu har jag enbart huvudvärk och käns som att hela huvet är en snorbomb. haha .

skulle helst vilja vara frisk tills i morron utan att vara förkyld eller ngt liknande. ska ju faktiskt på crashdiet & ozzy osbourne! :)


tar 6 tåget till ludvika, framme kring 8 då jesper kommer och hämtar mig och kör hem mig :) bra att man har en bror med körkort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0