skolan, träna, sova

ja jag kom hem för ungeför en timme sen. först var det skolan , hade ju en extra lektion frisör lektion idag såatt vi kan vara ledia fredag den 8onde :)
känns bra att vara ledig 2 fredagar irad, nu på fredag har vi ju studiedag :)
på extra frisör lektionen idag så skulle grupp 1 göra inpackning och massage på grupp 2, jag va i grupp 2 :)
Så Amanda gjorde en inpackning på mig, så skulle hon försöka sig på de där med massagen, men hon va väll inte riktigt seriös där , så de kitlades mest :)
efter skolan så skulle jag iväg och träna, eftersom jaghar kontrakt med nautilus i ludvika, så måste jag egentligen skriva om kontraktet såatt jag får det här i örebro :)
men idag va killen snäll och släppte in mig ändå :) så jag får antagligen skriva om det nästa gång jag ska dit, som förhoppningsvis blir på onsdag :)
åkte med Micaela till stationen , hade super brottom trodde jag. trodde såklart att det skulle gå ett tåg tjugo över 6. men det gick tydligen 5 över 6. så jag fick vänta på bussen som gick tio i 7 istället :)
hade alltså stressat och sprungit i onödan ;)
kom hem ungefär vid halv 8, gick direkt iväg till ica och köpte kyckling och grönsaker.
så när jag kom hem så gjorde jag mig en kycklingsallad, med grekisk dressing :)
blev riktigt god :)
har massa kyckling och sallad kvar, så tänkte dela isät kycklingen och blanda i den i salladen såatt jag har tills i morgon med :)

Har lång dag i morgon också, vi ska ju stayla modeller inför en rock mässa som är i morgon :)
haha , jag och min fantasi (y) tur att jag och Teresia ska jobba tillsammans :)

nu ska jag faktiskt sova! känns som om att det behövs :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0