söndag..

ja visst äre söndag. inte kul!
skulle gärna ha fredag eftermiddag, såatt man hade en hel helg framför sig :)
Men jag vill ju faktiskt engentligen ha nästa helg, tror den kommer bli asbra!
eller jag vet att den kommer bli asbra! Louise kommer ju hit :)

Igår när vi hade kommit hem så tog jag ett bad i badkaret och tetade dom nya produkterna :)
sen la jag mig framför tvn med en popcorns påse :)

Nu är jag sugen på att laga mat, men vad ska jag laga då? är bra sugen på lax, eller köttfärssås.
men mitt kort fungerar inte, så jag kan inte köpa lax, och till köttfärssåsen så fattas bara grädden, vilket jag inte heller kan köpa :(
så de får väl bli nå annat roligt :)

Imorgon i skolan slutar vi ju egentligen 12.40 men vi har en extra lektion från 13 till 16, känns ganska drygt :)
men då får vi istället vara lediga den 8onde :)
och nu på fredag har vi ju studiedag också, så 2 lediga fredagar på rak gör ju inget :)

nu sk jag rota egenom kylen & frysen åh se om jag hittar nå gott  att laga till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0