städat

wohoo, haha jag har äntligen städat mitt vardags/sovrum ;) vet inte vad man kallar det när man har allt i samma? :) nu är det bara hallen kvar, men de tänkte jag vänta med tills jag skruvat ihop restan av ikeagrejerna, ska bara samla lite tålamod, och ta mig tid att göra det. man får ju aldrig ihop sakerna på en gång, utan man måste göra om det minst 3 ggr. I alla fall när jag är i farten. vet inte riktigt hur många ggr jag fick göra om för att få ihop en pall? det tog ju sin lilla tid också.

visste inte vad jag skulle laga för mat idag heller, och var jätte sugen på kebab sallad, så det fick bli en kebab sallad från picasso idag :) och den var lika god som jag förväntat mig ;) haha.

har hunnit med åh pluggat lite idag också, inte speciellt kul , men va tvungen.. har ju som sagt prov i morgon. ojoj, vi får väll se hur de går på de. hoppas iaf på minst ett G. :) har ju sovmorgon ända till kvart i 1 i morgon, så ska gå upp i tid och plugga lite till då :)

nu ska jag kolla klart på efterlyst, sen sova. så det här får nog bli sista inlägget för idag :)
godnatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0