steka ägg

hej på er :)

hoppade över ARL idag för jag hade så förbannat ont i magen och åkte hem istället :) skönt att komma hem i tid. när jag kom hem så pluggade jag lite granna! har prov i hår på torsdag, och jag visste inte riktigt om det, eftersom våran lärare hade sagt det när jag var i sthlm. och jag frågade till och med ifall de va nå speciellt som skulle hända som ja inte hört eller om jag hade missat något som jag skulle plugga igen hemma. men nej, ja hade inte missat någonting. dock så hade hon missat att berätta om provet.
La mig i sängen idag och kollade på tv, va inte ett dugg trött, men frös gjorde jag, så jag kröp ner under täcket, sen sov jag. haha sov i 4 timmar nästan. skönt! vaknade nyss utav att jag var hungrig, viste inte riktigt vad jag skulle laga till. men kom iaf fram till att jag skulle gör pytt i panna med stekt ägg. och jag vet att jag är helt värdelös på att steka ägg, men tänkte att jag kanske kunde testa ändå ;) och det blev som alltid, skitäckligt, kålsvart, och smaka bara bränt :) lika så med pytt i pannan, den blev kål svart. så jag fick dränka den i ketchup för att kunna äta den utan att det skulle smaka allt för bränt :) äggen gick inte ens att äta, så dom ligger så fint i sopen nu ;) haha.

nu ska jag nog gå in och duscha! är ju inte ett dugg trött så skulle nog inte kunna somna om igen. kanske plugga lite till :) godnatt iaf! '
justde, tror jag har kommit på hur jag får in bilder på min mac nu, så bloggen kommer förhoppningsvis inte bli lika tråkig fram över ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0