surkärring

Sitter här med Jennifer, och lyssnar på musik!
sov ju vid Jacob i natt, vaknade inte utav alarmet, vaknade 20 minuter innan tåget skulle gå, så det va bara att slänga på sig kläderna och springa ner till tåget. känns ganska värdelöst att åka med 6 tåget när man börjar 8.

igår kväll, kom jacob och robin hem med pizza, vi kika lite på tv, jag halv sov. Haha sen gick jag in och la mig i jacobs säng, han fick sova på soffan :D stckarn ;) de aset åker ju till turkiet idag, är skapligt avis!

Hehe, här om dagen så lyckades jag bli och bråka med en kärring 2 ggr på samma dag, jag skulle in på resebyrån och köpa ett pendlarkort, och på internet stod de att det skulle kosta 1015kr, men enligt henne så skulle det kosta 1415 kr, och när jag sa emot henne så blev hon as sur , så jag gick där i från, och ringde till mamma så hon skulle få kolla preiset, och de stod fortfarande att det skulle kosta 1015kr, så jag gick in igen och sa det, haha då blev kärringen så sur så hon kasta in datorn i väggen :) förhoppningsvis gick den sönder :D mamma fick ringa dit och kolla ännu en gång vad de kosta, men hon vägra ge sig, vi skulle vara tvungna att betala 1415kr, dessutom sa hon att jag va en riktigt otrevlig unge som inte hade nå vett ;) känns faktiskt ganska värdelöst att köpa ett pendlar kort för nästan 1500 som håller i en månad. Hemma i Ludvika kostar det 290 kr för en månad, och då kan man även åka buss och tåg över hela dalarna. jag skiter faktiskt inte pengar! :)

Nu ska jag skriva klart mitt personliga brev till min klassföreståndare! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0