tågtågtåg

gud vad kul det är att åka tåg alltså, verkligen jätte kul! speciellt med huvudväk på de ;)

Jag orkade iaf inte skriva någonting igår, så kan väll pasa på nu när jag sitter på de här tråkiga tåget.
Igår, så va det ju först skolan, gjorde de där provet. gick väl sådär, gick mycket lättare på vg, & mvg frågorna än på g frågorna. haha.  vi hann iaf med 4 tåget hem, kändes skönt! Gick till ica och handla grönsaker som vi skulle ha till tacosen. vet inte vad jag gjorde för fel, men tacoköttfärsen va den äckligaste jag ätit! usch!
annars kikade vi mest på tv hela kvällen :)
och jennifer sov såklart kvar :)

när jag kommer in till stan så ska jag antagligen gå upp till jacob en vända, eller jag hoppas på att jesper hämtar mig vid stationen ;) sen ska jag ner på stan igen och fika med louise :)  sen blir det väll ungefär bara hem och ta det lungt och ladda för en arbetsdag på ok 07.45 i morron! elr ja inte bara i morgon, på söndag också :) fint med lön sen ;)

tror jag ska sova ett tag på tåget, så min förbanande huvudvärk kanske gåröver :) våran goda latte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0