trött

haha åh jag är så extremt värdelös på  rubriker, vet aldrig vad jag ska skriva där!
Men ja , nu är jag galet trött iaf, borde kanske sova, men är inte sugen på de heller :) Jennifer sitter här brevid mig och pluggar, vilket jag också kanske borde göra :) men ja hinner ;) sitter iaf och kollar på tv, nå skit på 4an, lite roligt äre ju iaf :) Har precis pratat lite med Jacob som är på väg till askersund för att byta lastbil :) kan tänka mig att det inte är så extremt roligt att sitta i den där lastbilen helt själv och bara åka :) tur att det finna telefoner då ;)

Lagat mat har jag gjord idag också , skulle göra hemagjorda hamburgare och mackaroner, men det blev mer köttfärsröra och mackaroner. De gick ner de med :) men fick snuskigt ont i magen efteråt, vilket jag brukar kunna få när jag ätit. inte kul! de går väl över någongång :)

idag i skolan så skulle vi göra ett arbete om fetthår , eller min grupp skullle, som bestod utav amanda och emma :) de blev inte mycket pluggande mer skrattande :D länge sen ja skratta så mycket så att tårarna spruta :D kul va det iaf :D
" en snopp vad är de egentligen? - en svamp? " roligast idag :D

i morgon i skolan så ska vi ut i skogen och gräva? vet faktiskt inte riktigt vad vi skulle göra. vi sk iaf åka buss it, de går ju jävligt bra när vi int ehar nå buss kort? och jag tycket faktiskt inte att vi ska behöva betala för att åka ut i skogen och gräva? haha.

nu ska jag kika lite på tv sen sova :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0