trött

usch vad trött jag är!
jag har iaf precis kollat på två avsnitt av veronica mars, jag älskade den serien förut, kollade på säsong 1 & 2 på mindre än 2 vekor tror jag. men nu , när jag är inne på säsong 3, så tycker jag inte alls att det är lika bra! faktiskt inte ett dugg bra! kanske för att jag vet att det är sista säsongen, och att det inte finns nå mer att kika på sen? vad vet jag :) jag har iaf bestämt mig för att kolla klart på skivornajag har kvar. sen ska jag lämna tillbaka dom till micaela :)

Sen jag kom hem har jag iaf hunnit med att, diska, städa lite granna, och även skrivit klart ett arbete på engelskan. så nu ska jag skumma igenom själv presentationen om mig själv på svenskan så jag vet lite granna vad jag ska säga i morgon när jag ska redovisa. usch, jag tycker inte alls om att redovisa in för folk, speciellt inte för en klass. och nu ska man inte bara redovisa in för levande människor, utan vi ska bli filmade också, haha käns mindre bra! samma sak på onsdag,då ska vi också redovisa en produkt in för klassen, vad vi tycker är bra och dåligt med den, och varför vi föredrar just den. och jag har inte en aning om vad jag ska skriva om, får hitta på någon bra produkt i morgon som jag kan leta reda fakta om :) hihi!

Haha jag tänkte att jag skulle testa dricka kaffe idag, så jag gjorde i ordning och hällde upp i en mugg, gick ut på ballkongen och satte mig, smakade lite på de där kaffet, men det va alldeles för starkt, så det va bara att hälla ut igen. haha inte alls gott. jag kommer nog aldrig bli en kaffe människa ;)

Nu ska jag packa gymväskan, för i morgon blir det att träna! sen ska jag göra mig i ordning för kvällen och lägga mig i sängen och sova! känns behövligt! :) godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0