7k

har lyckats blivit sjuk, så stannade hemma från skolan idag.
får se hur det blir med de i morgon.
då är det ju PG-awards som jag inte riktigt har bestämmt mig ifall de ska bli kul att gå på.
eller om man ska känna efter lite extra och stanna hemma. :) hehe

min telefon är fortfarande trasig så måste väl åka och lämna in den någon dag. men garantikvittot ligger i nyhammar och den ska lämnas in i örebro.

kommit på att det inte alls är långt kvar tills jag flyttar nu. den sista maj så ska den här lägenheten vara urplockad och urstädad. ska försöka fixa kartonger så jag kan packa ner sånt jag inte använder..

hungrig är jag också, men har nästan inge ätbart hemma. och gå till affären i de här tillståndet vet ja inte om jag vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0