April

Ligger hemma i sängen och kollade på tv, fast sen upptäckte jag att tvn va avstängd? vet inte vad jag håller på med ibland faktiskt :)
Värdelös fredags kväll jag haft idag iaf, kom hem vid 4, kika på lite tv, sen blev jag så trött så ja tänkte att jag kunde sova lite, så jag ställde klockan så att jag inte skulle sova hela kvällen. tror ni de hjälpte? nerååå. slutade iaf med attt jag vaknade vid 10 någon gång. har inge minne utav att klockan ens ringde. jag hade även 6 missade samtal. å de borde jag ha hört tycker jag, eftersom telefonen låg alldeles bredvid mig. intresant för er att veta! haha

Idag är de ju första april, då får man visst luras!
har inte lurat någon, men har blivit lurad :( haha

Som te.x Frida sa att hon skulle byta skola. Haha vet egentligen inte varför jag gick på de. tur att de va lögn :D

och våra frisör lärare kom in rusandes i klassrummet och drog fram en docka å börja visa herrklippning, så sa dom attde hade bokat in brandmännen ( vi ska klippa brandmän om ngn vecka ) på fel dag, att de måste ha missuppfattat varandra. så vi skulle typ ha 45 min på oss å nöta in en klippning. Meeen de va ju också ett april skämt :D




Kommentarer
Postat av: Den berömda Frida

haha jag bara äääälskar att luras! :D Söt bild på oss, finis! Puss <3

2011-04-02 @ 19:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0