borta

Ligger hemma i sängen och äter jordnötter och har pluggat lite.
men jag har verkligen ingen motivation till att plugga.
vilket gör att det blir skit tråkigt..

Haha har varit borta hela dagen idag.
började tidigt i morse att jag vaknade i panik och inte visste när tåget skulle gå.
så ja skrev till jennifer och fråga.
då fick jag för mig att det skulle gå om 10 min.
meen ja va ju bara vaken flera timmar förtidigt.
de är bra att jag har min levande väckarklocka iaf ;)
vet inte riktigt hur det ska gå  när hon är utomlands. :( haha

sen en till klantig sak jag lyckats med idag.
jag skulle göra makaroner och bacon.
kokade makaronerna och stekte baconen.
la upp baconen på tallriken, hälde av makaronerna i dusrkslaget.
å skulle hälla upp dom på tallriken. Men istället hällde jag i dom i stekpannan :s
vet inte vad jag tänkte med. hah

nu blire 2,5 gubbe :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0