:)

tänkte att jag skulle skriva något roligt idag.
men jag kommer inte på något roligt..

Det enda roliga jag kan berätta är att min andra halva är hemma i sverige igen! =D

annars så började min dag med att klockan ringde halv 8 för att gå ut med dixie, haha blev en kort morgon promenad. sen gick jag in och la mig i soffan och sov lite. vaknade av att jag nästan trodde att jag hade en karl bredvid mig. men det var bara dixie som snarkade. hahah.
annars på dagen har jag bara kollat på när jesper och josef skruva bil, om de nu va så kul.
åkte ner mot ok sen för att möta louise, där blev det en ok kaffe och neger boll. sen hem och åt friterade pommes!
va till folken en sväng, felicia kom dit också :) 
louise åkte hem  och kollade på dh, så efter en stund gick jag hem till mig och kikade lite på tv.
så åkte jag till saxhyttan och träffa louise lite till ;)

nu ska jag krypa ner i sängen och sova ända tills klockan ringer halv 8 i morgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0