etetisk...

sitter i skolan och ska har estetiskverksamhet. ska göra en portfolio med massa bilder. meen jag har ju glömt av att ta bilder på allt jag gör. Så det är inte de lättaste ;)

ingen bra dag idag känner jag, blev ju inte såå mycket sovandes i natt, jag och jennifer låg och pratade i flera timmar när vi gått och lagt oss. Sen somnade hon, å då kunde inte jag somna för hon snarka :( haha.
träningsvärken är på topp. trodde inte att man kunde ha sån här jävla värk!
men idag tar jag och jennifer tåget till frövi så jag kan packa lite grejer, sen tar vi tåget vidare mot Ludvika för att träna. Ja de är sant, sveriges lataste människa ska med och gymma (jennifer)! ;) ikväll blir det nyhammar för att spendera helgen där.

glömde min telefon hemma igår morse, så har varit telefon lös i över ett dygn ;) haha känns faktiskt bra! de enda jag saknar är klockan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0