heeelg

har inte haft tid eller orka blogga.
tänkte berätta lite fort vad jag gjort under helgen.

Torsdag.
på morgonen va jag väl ut och gick med dixie som vanligt.
senare på kvällen gick jag hem till felicia, vi åt jordgubbar med grädda och sjöng singstar  kom hem vid 1 - 2 någong gång där på natten.

fredag.
mamma kom in och väckte mig vid 10, så sprang jag egenom duschen sen åkte vi in till stan och handlade på willys.
vid 2 gick jag hem till pappa och åt för vi va ditbjudna på mat. även farmor var där.
senare hörde felicia av sig och undrade om jag skulle med ut i skogen. haha jag nappa!
så vid 7 tiden åkte vi ut mot skogen, där det satt en massa folk vid en öppen brasa. dom flesta va skit fulla.
blev iaf inte så långvarigt där, så jag gick hem till putte och nina en vända och avslutade kvällen där.

lördag.
louise ringde och väckte mig någon gång på förmiddan, mins dock inte vad klockan va. drog iaf på mig första bästa kläderna och ett par guuula foppa tofflor för att möta henne, vi gick upp till konsum och köpe en varsin coola. sen sate vi oss på en bänk och drack coola och prata.  vid 1 tiden så skulle jag hem till mami och äta påskmat, hahah letade påskägg också!
på kvällen så va jag ut och träffade malin, slutade med att jag hamnade på fest hemma vid jonas. kom hem vid 3 tiden i natt tror jag.

och idag.
idag har jag inte hunnit gjort så mycket, jocke ringde och väckte mig vid halv 2 - 2 någon gång, mins inte rikigt. kollade på en film drog mig ner i duschen.
sen skulle jesper ha hjälp med dirt biken så de har vart fullfart i garaget.
nu ska jag strax äta, sen packa i hopp mina grejer och åka hem till papppa. får se vad som händer till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0