Hemma igen

Kom hem från örebro för ett tag sen, så nu ligger jag i sängen och kollar på tv.
eller lyssnar väl mer än å kollar.

Åt ju tacos och slingade håret, tacosen va kanon god. precis som vanligt! jag älskar tacos :D
mitt hår blev gansk ljust efter en slingning :) är nöjd över de också!
Vid 8 kom jag på att min buss skulle gå om 20 min, så bara att dra på sig ytterkläderna och gå. eller springa! gick lite för segt att ta sig till bussen, trodde jag skulle missa den, precis när jag kom fram kom bussen också :)

Efter typ 20 min så ringde jacob, de visade sig att han va på samma ställe som mig med lastbilen, så när vi svängde höger så körde han om oss :) tidigare idag när ja pratade med honom va han i skåne. hehe.

nu ska jag fortsätta kolla på filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0