igår

gårdagen började med att jag vaknade vid 12 kanske, låg kvar i sängen till halv 4 :o då jag va tvungen att tviga upp mig själv eftersom jag skulle klippa jonas kl 4. Klippte jonas, tyckte det blev bra iaf :) Senare träffade jag louise ett tag. hon skulle vidare till putte & nina, så jag påbörjade mitt sons of anarchy maraton med mig själv. tills malin ringde och drog med mig hem till putte och nina. blev inte speciellt långvarigt där eftersom alla blev utkastade, så ja gick vidare till uteplatsen på abäcken, där det satt folk och drack å tjåla framför en eld. dom flesta åkte hem så det va bara jag och några till kvar. vid halv 1 så kom peter ( en som bor på området) ut och släkte elden. inte okej! så vi gick hem till Fredrik istället så blev jag kvar där till 3 - halv 4 någon gång.

så eftersom det inte belv nå sons of anarchy maraton igår så får ja väl ta det nu istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0