IIIDOL

Sitter inne i ett kålsvart rum bara för att jag inte orkade lyssa på en trasig tv.
så blir inte direkt förvånad om jag somnar  med huvut på datorn.

hehe lurade mamma nyss att jag skulle söka till idol, bara för att jag bad henne fylla i en blankett som jag hade skrivit ut åt en vän. hon blev helt chockad, tror nästan att hon fick lite panik. haha hon börja oroa sig över vad jag skulle sjunga för låt och vad jag skulle göra om jag skulle tappa bort mig i texten.
en sak är då säkert, jag kommer aldrig ställa upp i idol!  så hon behöver inte oroa sig ;)

idag har moster och en utav mina kusiner varit här, dom hade en liten amina med sig också , haha dom va utklädda till kyckling och påskkärring, bara för att mormor hade någon påskmats middag i folketshus, så dom skulle dit och lämna godis.  så jag gick med dit, men gick hem lika fort igen. va bara meningen att jag skulle hem en snabbis, men de slutade med att jag somnade i soffan och va helt okontaktbar :D skönt!

nu på kvällskvisten så va jag och felicia ner till ok och köpte en kaffe, så satt vi där med johan och martin.

morgondagens planer är att vara hundvakt en stund på dagen, sen in till stan och träffa rickard en snabbis.
ska även fixa lite där.
sen på kvällen blir det festligheter :D

nu ska jag krypa ner i sängen och sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0