irriterad

Är lite smått irriterad såhär på kvällskvisten!
hittade några olika jobb som jag kunde söka.
meen då är de ju bara de att det ena kunde man inte söka på över internet, och sista dagen man kan lämna in ansökan är på måndan. så frågan är, hur fan ska jag hinna de?
och det andra har jag setat och fyllt i ganska länge nu, och när jag väl ska skicka iväg det så ser jag att mitt CV inte har blivit med. 
och när jag försöker ladda upp det, så fungerar det inte :(
måste testa med en annan dator i helgen och testa om det fungerar då!

jag måste verkligen ha ett jobb! ge mig ett jobb!

blir inte bättre utav att det känns som om att tåget missade relse och körde på mig istället. träningsvärk på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0