lat

skulle behöva göra massa med saken innan ikväl, som tex städa mitt rum, duscha, göra mig i ordning, äta, plocka fimpar på gården HAHA. och lite andra saker, men istället så ligger jag i sängen under täcket och är döö trött, men ja får inte somna! känner mig extremt lat idag, men såna dagar borde man få ha!
kom på att jag måste åka i väg och köpta sprite också, annars kan ja ju inte dricka något gott ikväll.

åkte med mamma in till stan vid 3 idag, va upp på högberget och fixade lite.
skulle egentligen ha åkt med henne hem också men hon glömde av mig. så ja fick åka med jooockepoocke istället. gullig bror jag har.

nuu ska jag dra mig ner i duschen, eller bort till konsum. kan inte bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0