måndag

Har precis städat mitt rum hemma vid pappa, eller ja iaf packat mina grejer.
nu sitter jag och väntar på att louise ska komma hem så jag kan träffa henne innan jag åker till frövi.

Kunde inte somna inatt, somnade halv 5 - 5 i morse, och vaknade utav att mamma ringde och väckte mig vid 12.
jag har ju en annan telefon nu, en nokia har jag.
och den kan man bara ställa ett alarm med, så frågan är hur fan jag ska kunna ta mig upp i veckan?
annars brukar jag ha mins 8 alarm på.. som jag knappt vaknar utav.
så om du är sugen på att ringa och väcka mig i morgon halv 7, så göree!

hoppas på att den här veckan går fortfortfort!
i helgen är det valborg, och jag ska inte göra ett skit.
bara sitta hemma :D
eller ja vid 3 tiden på natten åker jag till falun och spenderar min morgon där.
kan bli kul, kan bli jobbigt, kan bli nervöst, de kan bli mycket!
men vi hoppas på att det blir kul och går bra! :D

aajuste, klirri kassan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0